Uw machine functioneert niet meer naar behoren?
Het kan zijn dat uw machine niet meer functioneert zoals hij behoort te functioneren. In dit geval zullen wij de machine voor u na moeten kijken en beoordelen. Breng de machine naar uw dealer, wij halen hem daar gratis voor u op. Als het defect binnen de gestelde garantietermijn valt, wordt het product kosteloos gerepareerd. Stuur altijd een kopie van het aankoopbewijs mee om aanspraak te maken op garantie. Als blijkt dat de schade buiten de garantie valt, houd er dan rekening mee dat er kosten in rekening gebracht worden.
Garantie wordt uitsluitend bepaald na beoordeling van onze technische dienst
- Na beoordeling ontvangt uw dealer vooraf een gespecificeerde prijsopgave per fax of e-mail. Zij zullen u op de hoogte stellen van de kosten.
- Artikelen die onder garantie vallen worden zonder vooraankondiging direct gerepareerd of vervangen.
- Indien u akkoord gaat met de geoffreerde reparatie faxt of e-mailt uw dealer de offerte ondertekend voor akkoord aan ons retour.
- Het artikel wordt na akkoord zo spoedig mogelijk gerepareerd en aan uw dealer geretourneerd.
Tarieven:
- Artikel repareren binnen de garantietermijn:
Geheel kosteloos - Artikel repareren buiten de garantietermijn:
Arbeidsloon + onderdelen conform offerte - Artikel niet repareren en vernietigen:
Kosten € 15,00 - Artikel niet repareren / ongerepareerd retour:
Kosten € 25,00
Artikelen die worden vernietigd worden op een milieuverantwoorde wijze verwerkt.
Artikelen die ongerepareerd retour gaan blijven gedemonteerd.
Alle reparaties worden conform NEN 3140 uitgevoerd
Artikelen die retour worden gestuurd zonder informatie en reden van retour kunnen wij niet in behandeling nemen.